tirsdag 15. februar 2011

Våren, varmen, hvor er dere?

Heihei lesere!
Jeg heter Holiya og er ekstrahjelpen på Støy. Siden jeg elsker mote, og syns det er ganske morsomt å blogge, skal jeg nå begynne og poste noen innlegg på bloggen! Men jeg kommer til å blogge på en ny måte og prøve noe nytt. Jeg skal nemlig legge ut noen inspirasjonbilder, om hvordan man blant annet kan sette sammen antrekk, hva som er "must" i garderoben, og hva som er "in, at the moment".

Noen ganger henter jeg inspirasjonsbilder fra andre, men denne gangen har jeg laget dette bildet selv, på polyvore.com. Det har seg slik at jeg er kjempelei det kalde været. Hvor har det blitt av våren og varmen? Jeg kan trygt si at jeg gleder meg til å legge bort vinterjakka, sjerfet og vottene! Derfor sitter jeg her og drømmer om sommeren, varmen og brunfargen på kroppen.

Alle plaggene på bildet finner du i butikken! Topp, sko og shorts fra Acne og klokke fra Triwa.

Hva syns du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar