mandag 10. oktober 2011

Mandag - ukens konkurranse

Idag er det mandag, starten på en ny og fantastisk uke! Vi er klare for nye varer, gode gamle kunder og ikke minst nye. Karianne og Anh-Marthe er i Oslo hos Acne idag for å handle inn vårens nyheter - åh som vi gleder oss! Vi jentene har butikken idag, og vi er som alltid klare med litt inspirasjon til våre fine lesere.

Skjerf er alltid en slager og et av de viktigere tilbehørene. Et stilig skjerf gjør absolutt et antrekk, vi liker å kalle det "prikken over i'en". Syster P skjerfene er av 100% fin ull, men heldgivis klør de ikke. Disse vil holde deg god og varm gjennom høsten, og ikke minst vinteren. Vi har en rekke forskjellige modeller, farger, mønster som nøkler, hjerter osv.

Vi har en overraskelse å dele til våre lesere. Vi deler nemlig ut et Syster P skjerf, men vi vil vite hvilket skjerf som er din FAVORITT? Legg igjen svaret ditt i kommentarfeltet, og vi plukker ut en heldig vinner. Vi trenger nemlig DIN hjelp til å finne favoritten blant disse to Syster P skjerfene.




Dette er det første skjerfet
799,-
Dersom dette er din favoritt, skriv SKJERF 1 i kommentarfeltet og ditt navn.


Jakken Linn har på seg er fra Just Female 999,-
Bukse fra Acne,  i den siste fargen Skin Atlantis 1499,-
Grå genser fra Acne 1499,-
De stilige skoene er fra UGG (Lynnea) 2899,-
Vesken er fra Campomaggi 3999,-


De er helt rå!


For en bukse, sjekk den rumpa, hehe..
Denne buksa skal vi ha, uten tvil.



Her har vi det andre skjerfet.
799,-
Dersom dette er din favoritt, så skriver du SKJERF 2 i kommentarfeltet.


Da håper vi at så mange som mulig kommentarer og forteller oss hva deres favoritt er.
Konkurransen varer fram til fredag 14/10 klokken 23.59.
READY, LETS GOOOO!

Klem Støy-jentene










63 kommentarer:

  1. Min favoritt er skjerf 1:-)))) Kjempe fiint:-)) Ha en fin dag, Klemmer fra Ann Merethe<3<3<3

    SvarSlett
  2. Hei,

    SKJERF 1 - for det var helt nydelig :-)

    Henriette Eveline

    SvarSlett
  3. Deler på facebook også:-))

    SvarSlett
  4. Hei jenter!

    Min favoritt er nok skjerf nr.1 selv om begge var lekre.

    Ha en fin-fin høstdag:))
    Renate

    SvarSlett
  5. Skjerf 1 !! Kjempeflott! :))

    Hilsen Camilla (nabo`n )

    SvarSlett
  6. Skjerf nr 1!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ine :)

    SvarSlett
  7. Skjerf nr 1!! Veldig fint:-)
    Oda

    SvarSlett
  8. Så flinke dere er og så nydelige skjerf:-) Nå angrer jeg på at vi ikke tok inn det første til vår butikk, for det er nemlig min favoritt :-)

    Ha en fi dag og lykke til med konkurransen:-)

    SvarSlett
  9. Skjerf nr 1!
    Ine D M :)

    SvarSlett
  10. Skjerf 2 - ingen som er enige med meg? :) Josefine

    SvarSlett
  11. Min favoritt er skjerf nr.2;) Siv

    SvarSlett
  12. Skjerf 1,bærre lekkert:)))..laila cathrine

    SvarSlett
  13. Skjerf nr 1!

    Hilsen Trude

    SvarSlett
  14. Skjerf 1 er absolutt min favorett.
    Utrolig flott....;o))

    Vivi

    SvarSlett
  15. Skjerf nr. 1, uten tvil! Og jeg elsket Acne-buksen. Håper dere får inn noen av Acnes råe skinnjakker ogde sennepsgule plaggene deres denne høsten:)

    Grete.

    SvarSlett
  16. Skjerf 1 - en superfin godbit!!! Ida :)

    SvarSlett
  17. Skjerf 2! Fant akkurat bloggen deres nå og gleder meg til å lese gjennom gamle innlegg for inspirasjon (og kanskje litt shopping... :-) )

    Mvh

    SvarSlett
  18. SKJERF 1 er min absolutte favoritt, helt nydelig!

    Kine Anette :-)

    SvarSlett
  19. Skjerf 1 er min favoritt! Marthe :)

    SvarSlett
  20. Jeg falt for skjerf nr 1.

    Guro

    SvarSlett
  21. Falt pladask for skjerf 1 jeg :-) Sukk...

    Hilsen Line

    SvarSlett
  22. Me L.O.V.E begge to! Tror nok SKJERF 1 vill stå mitt hjerte nærmest!

    Lana

    SvarSlett
  23. likte begge skjerfene, men favoritten må bli skjerf nr 2!

    SvarSlett
  24. Veldig fine begge to, men jeg velger nr.2 som favoritt :).

    Mvh Christine, Moss

    SvarSlett
  25. Skjerf 2! :)
    - Marie

    SvarSlett
  26. *Skjerf 1*
    -Jorunn-

    SvarSlett
  27. Hei,

    Min favoritt var helt klart skjerf nummer 1.

    Forresten, snasen Acne bukse ;)

    Mvh
    Lene

    SvarSlett
  28. Likte veldig godt skjerf nr. 1 :)

    Linda

    SvarSlett
  29. Skjerf 1 er min favoritt :-)
    Hilsen fra Mari på Lillehammer

    SvarSlett
  30. Skjerf 1 er definitivt min favoritt. Det har vært på ønskelisten min leeeenge :)

    Ha en fin uke alle sammen.

    Maya

    SvarSlett
  31. skjerf 2!

    Marikken Pettersen ;)

    SvarSlett
  32. Skjerf nr 1. Har siklet på det lenge ;)
    Mvh. Lena, Oslo:)

    SvarSlett
  33. Skjerf nummer en er min favoritt, perfekt til kalde dager i nord:)
    Christell Kirkenes

    SvarSlett
  34. Skjerf nr 1 er min favoritt, liker at det er stort så det varmer ekstra:))

    SvarSlett
  35. Skjerf nr 1 passer til alt i min garderobe ;-)Kjempefint!
    Hilsen Line, Moss

    SvarSlett
  36. Jeg elsker skjerf nr 2 jeg :-)

    Det hadde passet godt inn i samlingen min.

    MVH
    Anette S (telemark)

    SvarSlett
  37. Elsker skjerf!!! Og favoritten her er skjerf nr.2....nydelige farger!

    Hilsen Lise Thoresen

    SvarSlett
  38. Det første skjerfet:-)
    Hilsen Tina, Fredrikstad

    SvarSlett
  39. Min favoritt er skjerf 1 selv om jeg liker skjerf 2 godt også!

    SvarSlett
  40. Skjerf nr 1 er min favoritt :) Utrolig fint!!

    SvarSlett
  41. Skjerf nr 1 er min farge

    Ragnhild, Moss

    SvarSlett
  42. Skjerf nr. 1 er min favoritt, vakkert!

    SvarSlett
  43. Skjerf nummer 2 er KJEMPE lekkert:)Har så lyst på!!!
    Elisabeth

    SvarSlett
  44. skjerf nr 2 uten tvil:D

    -sarah k-

    SvarSlett
  45. Soleklart skjerf nr 2, kjempe flott:))

    CH

    SvarSlett
  46. Skjerf nr.1! :)

    Else-R.

    SvarSlett
  47. Skjerf nr. 1! Superfint!

    Bente

    SvarSlett
  48. Skjerf nr 2 blir nok min favoritt, i tillegg til at det er det skjerfet som passer til mitt navyfargede vinterjakke :-D

    Stå på jenter! Dere er supre !:-)

    SvarSlett
  49. Skjerf nr 1 er nok favoritten :-)
    Hilsen Hanne

    SvarSlett
  50. Skjerf nr.1 faller best i smak hos meg!! :-)!
    Hilsen Sandra

    SvarSlett
  51. Måtte innom den fine butikken deres og kikke, fant da ut at skjerf 2 er kjempefint, så det er nok min favoritt.

    Klem fra Ronja

    SvarSlett
  52. Begge to er fine, men jeg velger likevel nr 2!!!

    Maja

    SvarSlett
  53. Skjerf nr.1. Kjempefint:-))
    Klem Tone B

    SvarSlett
  54. Hei!

    Elsker både butikken og bloggen deres. Dere er flinke med veiledning og råd. Skjerf nr. 2 er bare sååå vakkert og kan løfte ethvert antrekk.
    Klem Mette

    SvarSlett
  55. Skjerf nr 1, uten tvil!!
    Butikken deres er fantastisk!

    Hilsen Marte A

    SvarSlett
  56. skjerf nr 1 er minfavoritt

    hilsen helen

    SvarSlett
  57. Mitt favorittsjef er sjerf nr. 2 :)

    Hilsen Line F. Larsen

    SvarSlett
  58. Heisan!
    Min favoritt-skjerf er nr.2,-så nydelig farver.

    SvarSlett
  59. Hei! var innom deres butikk for første gang på onsdag (og torsdag for å plukke opp bare en ting til.. kremt). For en flott butikk og hyggelige jenter, det er inspirerende at vi også har slike butikker og ikke bare kjeder i nærområdet :) Skjerf 1 er min favoritt!

    Linda

    SvarSlett