tirsdag 13. desember 2011

En overraskelse!

Bak luke nr. 13 gjemmer det seg en liten overraskelse:)


Du kan vinne denne nydelige sminkemappen fra Lulu`s i ekte skinn til en verdi av 899,-

LIMITED EDITION!

Svar på spørsmålet nedenfor (i kommentarfeltet og vi trekker en heldig vinner på søndag:)

HVA ER DITT FAVORITTMERKE HOS STØY?



I dag har vi virkelig fått julestemning med lussekatter og Lucia-feiring i Torvbyen:)


Camilla fra Telekiosen og jeg koste oss med lussekatter før vi åpnet.


De nydelige små sang så fint:)

47 kommentarer:

  1. Ingen bombe at det må bli ACNE!!!

    SvarSlett
  2. Min absolutte favoritt må være min acne long open mohair cardigan som jeg fikk sendt i posten fra dere....den er sååå god å tulle seg inn på sene høst/vinterkvelder:-)))))

    SvarSlett
  3. Acne er alltid en favoritt<3

    SvarSlett
  4. Favoritten er Acne :) eller Loopie Love :) eller Patrizia Pepe :)))))))
    Vanskelig å velge gitt :)

    SvarSlett
  5. Acne, helt klart!

    SvarSlett
  6. Det er så vanskelig å finne et favoritt merke, siden dere har så mye fint nå! Men jeg må nok si acne og tiger of sweden:) Jeg elsker jeansen spesielt. Begge har fin passform som passer meg:D

    SvarSlett
  7. Jeg MÅ nevne minst to merker; Acne og T Alexander Wang. Acne sine jeans og superkule oversize gensere, og T Alexander Wang sine herlig basic klær og kosebukser:)

    SvarSlett
  8. En av mine favoritter hos dere er Patrizia Pepe <3 men elsker også, Lulu, Tiger of sweden og Acne <3 <3 <3

    SvarSlett
  9. Hos dere på Støy er det bare fine merker og utrolig god service - men skal jeg velge et merke må det bli Acne:):)
    Mona Kristiansen

    SvarSlett
  10. Ida Marie Westlund13. desember 2011 kl. 20:52

    Mitt favorittmerke fra Støy må være Acne. Elsker buksene og skoene og dere er de eneste her i byen som har det tror jeg!
    Ellers måtte mitt favorittmerke vært Zetterberg, kjolene er såå fine!

    SvarSlett
  11. Har flere favoritter i min favorittbutikk. Det må bli Acne og Line of Oslo :)
    Lise Thoresen

    SvarSlett
  12. Patrizia Pepe er min favoritt

    SvarSlett
  13. Som for de fleste andre er favoritten min Acne,med T by Alexander Wang som en god nr.2

    SvarSlett
  14. Acne <3
    Men nå er ikke Veronica B. Vallenes, Designer remix, Baum und Pferdgarten eller T by Alexander Wang noe dårligere.

    Liste sa dere vel? ;)

    SvarSlett
  15. Aaah.. Den er vanskelig, dere tar inn nesten alle favorittmerkene mine..
    Uggs, Triwa, Acne og Becksøndergaard er de som står høyest, men jeg tror nok Acne er den som står igjen som den høyeste favoritten! Er nødt til å holde meg unna butikken deres når jeg har lite penger, med mindre jeg vil gå deprimert ut derifra igjen med 10 nye ting på lista som jeg vil ha, hehe.

    SvarSlett
  16. Acne er en favoritt, men flere herlige merker på hvert sitt vis<3

    SvarSlett
  17. Min favoritt er Maison Scotch, kjøpte en cardigan hos dere i sommer med skinnstjerner på albuene, utrolig fin og behagelig i nyydelig kvalitet!

    SvarSlett
  18. Dere har så mange fine merker, men for å nevne noen; lulu`s, acne, second female..
    martine hunes

    SvarSlett
  19. Vanskelig å velge... Må bli Acne eller Second Female :-)

    - Ragnhild

    SvarSlett
  20. Jeg er veldig glad i Acne støvletter og Maison Scotch hverdagstøy, Beck Søndergaard skjerf er et must, MiH Jeans og Tiger og Designers Remix til fest :-) Vanskelig å velge kun ett merke ;-)
    Line A.

    SvarSlett
  21. Jeg er Veldig glad i pruduktene dere har fra Lulu´s, etter de så må det nesten bli Acne :D :D

    SvarSlett
  22. Vanskelig å velge bare ett, men det må nok bli Designers Remix :-)

    SvarSlett
  23. patrizia pepe må det bli:-)Lena

    SvarSlett
  24. Jeg finner alltid noe fra Tiger som jeg liker, men mest av alt liker jeg servicen dere yter. 100% ALLTID!!! God Jul til dere :-) Mona

    SvarSlett
  25. Jeg er liker veldig godt Debbie shoes. Men jeg har ikke et einaste par. Bor langt unna dere og her selger dei ikke det.. Jeg liker alt dere selger, synd at det er so langt borte, ønsker dere en Riktig Go Jul:) Klæm

    Hilsen Tine Myklebust

    SvarSlett
  26. Jeg har flere favoritter :-)
    Velger meg to: Acne og T Alexander Wang
    Hilsen Hanne Rønsen

    SvarSlett
  27. Alle gode ting er tre - Patrizia Pepe, Acne og Tiger :-)

    Hilsen Henriette Eveline Hellstrøm

    SvarSlett
  28. Vanskelig valg blant mange favoritt merker, men jeg velger Debbie shoes. Elsker alle parene jeg har kjøpt.

    Hilsen Ragnhild Bye

    SvarSlett
  29. Acne er helt klart favoritten:-) Acne genseren jeg kjøpte på Støy er det fineste jeg eier. Hehe

    Tine Nguyen

    SvarSlett
  30. Second Female fine klær til en fin pris.

    Merethe

    SvarSlett
  31. mitfavorittmerke er Acne

    SvarSlett
  32. Favorittene mine er: Tiger of Sweeden, Second female, T by Aleksander Wang, og self. Acne!..og skin støvler fra Patrisia Pepe..og Syster P!!!!

    Med vennlig hilsen
    Maria

    SvarSlett
  33. Vanskelig å velge, men Tiger of Sweeden og Maison Scotch er nok favorittene.

    Adventshilsen fra
    Camilla

    SvarSlett
  34. Å så nydelig den var, den vil jeg gjerne ha!

    Jeg elsker at dere har Acne, fantastisk merke og dere tar inn så fine ting :) Særlig skoene!

    SvarSlett
  35. Favorittmerket mitt er Acne :) Love it!

    SvarSlett
  36. Mathilde Karoline Christensen14. desember 2011 kl. 22:15

    Må si dere har utrolig mange fine merker og fantastisk service! Om jeg skal si favoritt merke må det nok bli ACNE,Lulu's eller Just Female.

    SvarSlett
  37. Tror nok at favorittene må være Acne og Tiger of Sweden..
    Vanskelig å velge.. sukk..
    Trine H.

    SvarSlett
  38. Acne er helt klart min favoritt :)

    SvarSlett
  39. Baum und Pferdgarten!
    De nye genseren med angora og silke er bare helt fantastisk :)

    SvarSlett
  40. Baum und pferdgarten er min favoritt. Men alt dere har er jo fint.
    Tone B

    SvarSlett
  41. Det må være second female det :-) Custommade er selvfølgelig også veldig flott!

    SvarSlett