lørdag 24. desember 2011

Har ditt ønske blitt oppfylt?

I løpet av desember har vi hatt en ØNSKELISTE på Facebook, og i dag som det er selveste julaften
har vi trukket en heldig vinner!

Vi vil takke alle som har skrevet opp sitt ønske og for mange hyggelige kommentarer:)
Veldig koselig at dere følger oss.

Da er vi klare...




veldig spente:)




Kommentar nr. 35!

GRATULERER  Hanne Nygård Rønsen, ønske ditt har blitt oppfylt!!!!  :)

"Til jul ønsker jeg meg nye Acne Cypress i str. 38:-) Ha en flott førjulstid i butikken:-)))"



Et par Acne Cypress i str. 38 ligger og venter på deg:)


Vi vil ønske dere fantastiske lesere og kunder en riktig
 GOD JUL!


Håper dere får en flott julefeiring med familie, venner, god mat og det som hører til:)



Stor juleklem fra oss Støy-jentene:)




2 kommentarer:

  1. For en utrolig heldig jente/dame ! Tror jeg hadde snappet etter pusten hvis jeg hadde fått de skoene, de er fantastisk fine !

    SvarSlett
  2. Wow. Jeg er helt målløs! Tuuuuusen takk. Jeg kommer innom over nyttår :-) Helt fantastisk. God jul og romjulstid til dere flotte jenter hos Støy!!!
    Juleklem fra Hanne :-))))))))

    SvarSlett